11
Jun
08

Como evoluir para 2.0 | How to evolve to 2.0


Este slideshow mostra o esforço que é necessário para fazer um upgrade a uma empresa para 2.0. O mais curioso é que parece que as maiores dificuldades não são estruturais, mas apenas pessoais. Este artigo da ReadWriteWeb explica como se define uma empresa 2.0:

This slideshow shows the effort needed to upgrade a company into 2.0. The funny thing is that it seems that the major difficulties in developing aren’t structural, only personal. This ReadWriteWeb article explains how a 2.0 company is defined:

Most enterprise software sucks. That is my considered opinion from 30 years in the software biz. Words that come to mind are: bloated, inflexible and user hostile. The good news is that it is getting better, a lot better. The driver for change is what I call the consumerization of enterprise software.

Where Are We In The Enterprise 2.0 Wave?


AddThis Social Bookmark Button


0 Responses to “Como evoluir para 2.0 | How to evolve to 2.0”



  1. Deixe um Comentário

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s


I moved | Mudei-me

140char

Sharks patrol these waters

  • 128,741 nadadores|swimmers
who's online

Add to Technorati Favorites

View my FriendFeed



Twitter

Add to Technorati Favorites Creative Commons License

Naymz | LinkedIn

View Alex Gamela's profile on LinkedIn

View Alex Gamela's page at wiredjournalists.com


Videocast

a

Ouçam o meu podcast AQUI | Listen to my podcast HERE |


My del.icio.us

Use Open Source

LastFM

 

Junho 2008
M T W T F S S
« Maio   Jul »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

%d bloggers like this: